Důvěryhodnost, viditelnost a atraktivita organizace

Kromě komunikace s pečlivě stanovenými a jasně ohraničenými cílovými skupinami má smysl věnovat se oslovování širokých a nejasně definovaných skupin, jako je „veřejnost“, „děti“ nebo „potenciální dobrovolníci“.

#C9 Budujeme si dobré jméno a známou a přijímanou značku.

Chceme pracovat na tom, aby byl skaut či skauting to první, na co si lidé vzpomenou v souvislosti s volným časem dětí a jeho trávením, s výchovou nebo s volnočasovými organizacemi.

Středisko a Okres - Komunikují v souladu s komunikační linkou kraje. Akce pro veřejnost, které pořádají jsou kvalitní. V případě krize jsou připraveni komunikovat s krizovou linkou Junáka. Kraj - Podporuje komunikaci i akce pro veřejnost. Zvažuje organizace brandingových kampaní. Zvažuje zřízení mediatýmu. Stanovuje komunikační linii (strategii) kraje.

#C10 Působíme pozitivně.

Usilujeme o to, aby byli skauti propojovaní s pozitivními jevy, které se v našem prostředí dějí. To znamená buď více mluvit o všem dobrém, co děláme, nebo dělat více dobrého.

Středisko a Okres i Kraj - V komunikaci přednostně ukazují ta témata, která aktuálně rezonují společností. Při pořádání všech akcí samozřejmě zvažují i jejich dopad na vnímání skautingu veřejností nebo konkrétnějšími cílovými skupinami a jsou připraveni upravit některé parametry akce, pokud by tento dopad měl být negativní.

#C11 Jsme atraktivní pro dobrovolníky.

Kromě dětí a rodičů je skauting atraktivní i pro potenciální dobrovolníky. Častým problémem řady oddílů je nedostatek vedoucích, zaměřujme se i na to, aby bylo pro potenciální dobrovolníky atraktivní být skautským vedoucím.

Středisko - Propojuje oddíly, které řeší problém nedostatku dospělých činovníků, podporuje jejich společný “nábor” dospělých i jejich následné zapojování a vzdělávání. Případně spolupracuje s okolními středisky na “náboru” dospělých. Okres - Propojuje jednotky, které řeší problém nedostatku dospělých dobrovolníků, podporuje jejich společnou “náborovu” kampaň. Kraj - Usiluje o vznik propagačních materiálů cílených na potenciální dobrovolníky (v kontextu Prahy coby univerzitního města), usiluje o vznik metodiky - získávání nových dobrovolníků a následná práce s nimi.

Žádné komentáře:

Okomentovat